Verzending

Uw bestelling wordt direct na ontvangst betaling verzonden. De levertijd is doorgaans 5 -7 werkdagen voor alle producten. Het kan voorkomen dat uw bestelling meer tijd nodig heeft. Als dit het geval is vindt u daarover een melding aan de bovenkant van de webshop.

Indien u kiest voor een wereldbol uitgevoerd met Swarovski, kan het zijn dat de levering langer duurt dan aangegeven.

Neem voor accurate levertijden contact op.

Uw bestelling wordt verzonden met DPD. Nadat uw bestelling is bevestigd en aangemeld bij DPD, ontvangt u per mail een pakketnummer. Dit nummer kunt u invoeren op de website van DPD om uw bestelling te volgen. Zo krijgt u een nauwkeurig indicatie met datum en tijdstip waarop uw bestelling in ontvangst kan worden genomen.

Vul hier uw pakketnummer in: www.dpd.com/trackandtrace

Retournering

Zodra u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, heeft u 14 dagen wettelijk het recht om uw bestelling te annuleren. Indien u hier gebruik van wilt maken wordt u vriendelijk verzocht om dit per e-mail aan te geven. U meldt uw annulering aan via info@wereldbol-online.nl. Ondanks dat u niet verplicht bent om een reden voor retournering op te geven, wordt het zeer gewaardeerd.

Nadat u uw bestelling heeft aangemeld voor retournering, heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om uw bestelling daadwerkelijk terug te sturen. Zodra uw retour door ons in ontvangst is genomen, hebben wij 14 dagen de tijd om het aankoopbedrag terug te storten op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Retournering kan op het volgende adres:

T.a.v.: Wereldbol Online
Straat: Zwettestraat 20
Postcode: 8912 AH
Plaats: Leeuwarden, Nederland

Voordat u uw bestelling retourneert is het belangrijk om de volgende voorwaarden in acht te nemen:

  1. Artikelen moeten in de originele verpakking retour worden gestuurd.
  2. Het artikel moet compleet, onbeschadigd en ongebruikt zijn.
  3. Het artikel bevat geen sporen van montage.

Kosten retourzending

Wanneer een product beschadigd is bij de levering buiten eigen schuld om, dan zijn de kosten voor ons. Dit geldt ook wanneer een verkeerd artikel worden geleverd. In alle andere gevallen zijn de kosten voor de retourzending geheel voor de rekening van de verzender. Deze kosten worden niet door Wereldbol Online vergoed.

Bij artikelen die zijn beschadigd of waarbij gebruikerssporen te zien zijn, behouden wij ons het recht de retour te weigeren of zullen de schade bij de verzender in rekening brengen.